نرم افزار آموزش آنلاین، نرم افزار آزمون آنلاین مدارس توانا ، کلاس مجازی

خبرها

طرح هوشمندسازی مدارس (آنلاین و مجازی و نیمه حضوری)

بازدید: 6,446 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - 3:26 PM



نرم افزار مدیریت هوشمند مدرسه توانا در قالب یک پکیج جامع مدیریتی متشکل از  زیرسیستم های ا صلی ذیل می باشد:

بخش جدید: نرم افزار آموزش آنلاین / آزمون آنلاین 

 بخش سوم : نرم افزار مدیریت امور اداری مدرسه

 بخش چهارم : نرم افزار ارسال sms هوشمند و کاملاً اتوماتیک مدرسه

 بخش ششم : نرم افزار مدیریت مدرسه اندروید - اپلیکیشن اندورید مدرسه جهت نمره دهی معلمان در کلاس

 بخش هشتم: زنگ هوشمند مدارس

 بخش نهم : نمایش کارنامه بر روی LCD مدارس با استفاده از کارت هوشمند دانش آموز و دریافت اتوماتیک فیش کارنامه 

 بخش دهم : نرم افزار گزارش ساز مدارس ( تهیه گزارشات و نمودارها)


بخش های مختلف نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا

 تشکیل پرونده دیجیتالی دانش آموزان به صورت اتوماتیک : 

این نرم افزار قادر به دریافت فایل اکسل سناد و ورود اتوماتیک اطلاعات دانش آموزان در مدت زمان چند ثانیه می باشد . کلیه اطلاعات سناد دانش آموزان تک به تک به صورت خودکار وارد پرونده های الکترونیکی دانش آموزان گردیده و از این رو نیازی به ورود مجدد اطلاعات دانش آموزان به نرم افزار به صورت دستی نمی باشد. امکان جستجوی اطلاعات بر اساس تمامی اطلاعات وارد شده وجود دارد.


 کارت هوشمند دانش آموزی و پرسنلی جهت حضور و غیاب اتوماتیک:

هر دانش آموز با ورود به مدرسه با زدن کارت هوشمند دانش آموزی خود، ورود ، خروج و تأخیر خویش را به والدین اطلاع می دهد. به این معنا که نرم افزار در همان لحظه زدن کارت به صورت اتوماتیک  sms حضور و غیاب و تأخیر دانش آموزان را برای والدین آنها ارسال نموده و در صورت نزدن کارت  نیز اتومات sms غیبت را برای والدین ارسال خواهد نمود.

همچنین با ورود و یا خروج هر پرسنل در مدرسه و زدن کارت ، sms حضور و غیاب وی در همان لحظه به طور اتوماتیک به موبایل مدیریت مدرسه ارسال می گردد.

کارتخوان خاص مورد استفاده در این پروژه قادر به خواندن 400 کارت هوشمند مایفر در مدت زمان 2 دقیقه می باشد. دانش آموز کارت را مقابل دستگاه می گیرد و برنامه قادر به ارسال SMS آنی و اتوماتیک هوشمند به هنگام کارتزنی می باشد که نیاز به نظارت اپراتور جهت تیک زدن حضور و غیاب دانش آموزان و یا ارسال فایل اکسل حضور و غیاب و .... نمی باشد. تمامی مشخصات دانش آموزان به همراه عکس وی و نمایش سخن روز در LCD موجود در سالن مدارس نشان داده خواهد شد. پروژه توانا حداکثر زیبایی و قابلیت را در سیستم حضور و غیاب منحصربفرد خود بکار برده که مدیران، دانش آموزان و اولیاء را به هنگام مشاهده پروژه به وجد آورده است. قابلیت نمایش تصاویر دانش آموزان به همراه نام و نمایش سخن روز هم در LCD سالن و هم بر روی لپتاپ یا مانیتور موجود در اتاق معاونین نیز قابل رویت می باشد که بتوانند آنها را به راحتی مشاهده نمایند. بر عکس سایر دستگاه های حضور و غیاب معمولی که عکس دانش آموز در قاب کوچک دستگاه قابل نمایش است. 

سیستم هوشمند کارتزنی توانا در دبیرستان شاهد گل نرجس ارومیه (کلیک کنید)  

سال( 1393) با حضور و بازدید مدیریت محترم آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی 

تست سرعت کارتزنی دانش آموزان و پاسخگویی دستگاه حضور و غیاب توانا

سیستم هوشمند حضور و غیاب دانش آموزان در دبیرستان تیزهوشان شهید مدنی 2 تبریز

سیستم حضور و غیاب دبیرستان پسرانه البرز همزمان با دو دستگاه حضور و غیاب

 زنگ هوشمند مدارس:

زنگ هوشمند مدارس از دیگر بخش های بسیار کاربردی نرم افزار می باشد.این نرم افزار با دارا بودن قابلیت برنامه های زمانبندی شده ، زنگ هوشمند و اتوماتیک را در خود دارد . این برنامه بخشی از نرم افزار مدیریت مدرسه توانا بوده که به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به هیچ تنظیمی با اتصال تنها یک اسپیکر در سالن مدارس در زمان های مشخص زنگ مدارس را اتوماتیک و هوشمند پخش خواهد نمود. به این ترتیب نیاز به هیچ دستگاه دیگری برای راه اندازی زنگ هوشمند نمی باشد.همچنین از دیگر امکانات این گزینه منحصر بفرد ، پخش خودکار اذان و دعا به صورت روزانه ، پخش سرود و آهنگ  های میان زنگ های نفریح، پخش قرآن و ... از دیگر ویژگی زنگ هوشمند مدارس می باشد.  

   

 نرم افزار مدیریت مدارس توانا اولین و تنها نرم افزاری است که نرم افزار زنگ هوشمند را طراحی نموده که به صورت  خودکار و هوشمند و بدون نیاز به هیچ تنظیمی عملیات پخش زنگ تفریح و ورود وخروج کلاسی را پخش می نماید.

زنگ اذان گوی هوشمند (یکی از وِیژگی های زنگ هوشمند مدارس)

 تابلو اعلانات الکترونیکی و هوشمند در LCD مدارس:

نمایش دانش آموزان برگزیده در آزمون ها و مسابقات مختلف، پخش فیلم و موسیقی، اطلاعیه ها و سخن های بزرگان، حتی کارهای دستی دانش آموزان ، روزنامه دیواری الکترونیکی، معرفی کتاب هفته و .... بر روی تابلوی اعلانات هوشمند نرم افزار و LCD مدارس نیز از دیگر مزیت های نرم افزار مدرسه توانا است. این ویژگی از بخش های مورد علاقه مدارس می باشد که توجه دانش آموزان و معاونین را در طی این چندسال بخود جلب نموده است.

نمایش تابلو اعلانات الکترونیکی هوشمند نرم افزار توانا در افتتاحیه هنرستان شهید عسگری ارومیه

(ابداع توسط گروه طلای نرم برای اولین بار در کشور)

دو ویژگی و نوآوری متمایز و بسیار جالب در پروژه توانا (این دوویژگی تنها متخص گروه طلای نرم بوده و تحت هر عنوان کپی ممنوع می باشد)

 نمایش نمرات و کارنامه دانش آموزان در LCD مدارس با استفاده از کارت های هوشمند

 دریافت فیش کارنامه مستمر ماهانه توسط کارت هوشمند دانش آموز

در فیلم زیر نیز دریافت فیش کارنامه هوشمند و اتوماتیک را توسط جناب آقای ناصری زنجانی معاون کمیسیون حقوقی مجلس و استاندار شهر ارومیه جناب آقای قربانعلی سعادت را در سال 1395 در افتتاحیه هنرستان شهید عسگری مشاهده می کنید که با نگه داشتن کارت حضور و غیاب مقابل دستگاه به راحتی این کارنامه (کارنامه عملکردی افتخاری ) صادر شد.